søndag den 21. december 2008

Julegaver!

Julen er lige om hjørnet - så det er vel på tide at få de sidste julegaver færdige. De er pakket ind og klar til aflevering til - bonus datter samt svigerdatter.

Jeg har lavet 2 huer - model: Gretel af Ysolda.



Ikke nok med at de sidste julegaver er klaret - så er strikkekurven også blevet tømt for alt "rest montering" - men da projekterne ikke er helt tørre må de komme på inden nytår.

Så nu kan jeg med god samvittighed tage på arbejde den 22. og 23.12. 08 for så at holde ferie ind til næste år.

Hvis jeg ikke skulle nå at få lagt det sidste ind - inden jul - så må alle læsere have en god jul.

1 kommentar:

  1. Hvor er de smarte Erna :-)

    Jeg vil lige ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul, samt et lykkebringende nytår. Håber at vi ses i 2009

    Mange julehilsener fra
    Dorthe

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min