søndag den 15. marts 2009

Det er for dårligt!



Det er altså også for dårligt, har næsten ikke fået blogged i 2009. Jeg burde skamme mig, men tiden er simpelhen rendt fra mig - sorry.


Da min store søn var hjemme i julen - så han jo en trøje han gerne ville have. Selv strikningen tog ikke lang tid, men jeg kunne ikke få mønstret lavet ordenligt - gode råd var dyre, men en god veninde tilbød at brodere det på - så lykkelig var jeg.


Så langt om længe er den blevet helt klar - og den er blevet afleveret i København i lørdags. Men jeg glemte at få et billede med indhold.


.


.


2 kommentarer:

  1. Flot herretrøje du har strikket, jeg har altid været så facineret at flerfarvet strikmønstre.
    Kh. Bebiane

    SvarSlet
  2. Tak. Jeg kunne godt tænke mig at at lave noget mere i flerfarvet strik. Men har bare ikke lige fundet det jeg vil lave.

    Erna

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min