torsdag den 31. december 2009

Årets (2009) sidste projekter!

Nu da år 2009 næsten er forbi og et nyt begynder. Var det lige tid til at få juleferiens projekter færdige.
Det er blevet til navngivet barselsgaver (bestilling fra sønnen til bedste kammerat fra dengang han var Garder). Så når Maja bliver storesøster til Februar, så er gaverne klar.




Gave til Maja - en sweater (det var den jeg gik i panik over at jeg ikke havde strømpepinde til, i julen).

Den er strikket i Smart fra Sandnes garn - opskriften er også derfra.



Dette er så gaven til den ufødte lillesøster - strikket i Arwetta ekstra fine merino (skønt garn -det må der findes noget mere af). Opskriften er fra Hendes Verden - men hvornår det er jeg ikke klar over.
Inden året helt svinder vil jeg lige sige TAK til alle dem der læser og skriver kommentar på bloggen. Håber/regner med at vi ses i år 2010.
RIGTIGT GODT NYTÅR - med masser af tid til hygge og leg.



2 kommentarer:

  1. sikke nogle flotte gaver, de kan da ikke andet end vække jubel.
    godt nytår til dig og dine.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Det var da et par usædvanligt fine trøjer, hvor er de søde :-)

    Rigtig godt nytår :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min