søndag den 19. september 2010

Micky Mouse mm!

Sikke en dejligt weekend, manden har spillet golf både lørdag og idag søndag, så jeg har simpelhen fået en masse hyggetid til mig selv.
Lørdagen blev brugt til at få tegnet en masse mønstre af, således at det kun er at finde nogle stoffer når jeg får lyst til at sy.



Som sædvanlig mangler Silla bukser, når hun ser hvilket stof der er på lager. Så de blev hurtigt klippet og syet.

Dernæst blev der lige fremstillet en hættetsweater, i noget stof med Micky Mouse (hvem kan stå for ham).


For at få min cover rigtigt testet og prøve syet, fik den stikninger på alle sømme samt ved ribkanterne. De er næsten helt lige, så jeg er rigtig godt tilfreds med resultatet. Jeg tror også at Silla er tilfreds - bare der er masser af farver.

Det næste der skal på bloggen, må da være noget strik - for jeg strikker stadig - men "monterings Åge" har desværre fået nyt telefonnr.

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud. Heldige Silla.
    Hvis du finders Åges nye nr. så sig lige til, jeg har nogle sokker der venter ;)

    SvarSlet
  2. tja set fra den side er golf ikke så ringe ;-))

    SvarSlet
  3. Fatisk synes jeg at alt forarbejdet med at tegne mønster af og gøre klar til syarbejdet er det der tager længst tid. Det er skønt når man bare kan sætte sig til symaskinen.

    Rigtig søde og fine ting du har syet. Ser flot ud med alle stikningerne.

    SvarSlet
  4. Tak Kirsten, jeg har fundet Åges tlf. nr. - så han er sat igang.

    Angelika - jeg "nyder når han spiller golf"

    Gitte - jeg kan finde på at tage en dag af til at tegne mønstre og klippe stof i stykker. For det sjoveste er jo selve syningen :)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min