søndag den 12. december 2010

Decembers syslerier!

Nøje, hvor tiden går stærkt, vi er allerede midt i December, 8 arbejdsdage så kan jeg holde fri - spørg lige om jeg glæder mig :), synes jeg trænger.

Det er ikke de store projekter jeg får lavet, men med alle de "små rester - ca. 100g af hver) må man jo se om det ikke kan bruges til noget.

1. Projekt - blev igen en ribundertrøje - Strikket i Delight



2. Projekt - En sweater, med knapper i skuldersøm, bestillings arbejde - strikket i strømpegarn.



3. Projekt - Fisk og djævelhue, strikket i Bonita, fra Ingelise Rigtigt blødt, så må vi se om det holder facon når det vaskes (har været temmelig uheldig med garn der fra før).

4. Projekt - En drenge sweater, bestillingsarbejde - har lavet 1 før i år i de samme farver, men den var brugt - så der måtte lige køres nogle masker igennem.


Håber at i alle nyder den 3. søndag i advent. Som sagt jeg glæder mig til juleferie og legetid.


1 kommentar:

  1. undertrøjen har en super flot farve, og den grå et rigtig drengemønster synes jeg. Det er simpelthen utrolig du når så meget. Jeg prøver lige om jeg kan nå et par sokker til svigersønnen inden jul

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min