torsdag den 10. marts 2011

Hvad blev der af Februar!

Ja.. det spørger jeg mig selv, for det er ikke blevet til en dyt i februar (det er ikke blevet helt færdig).

Men tiden er simpelhen brugt på fødselsdage, utroligt at de fleste af familiens fødselsdage ligger i fra 8. februar og frem til 11. marts.

Silla er blevet 1 år - og sjovere for hver gang vi ser hende. Så var det min egen tur, den hoppede vi elegant henover. Så kom der lige 3 fødselsdag på 3 dage, store bror, svigermor og svigersøn.

I morgen den 11. marts, så er det den store drengs fødselsdag (32 år..UPS så er jeg jo ved at blive gammel).

Men tilbage til min egen - så fik jeg en skøn gave fra manden, en skøn ny telefon:
Jeg er stadig kun på legestadiet, med hvad den alt kan bruges til ud over at tale i, skrive og surfe med - men det skal nok komme :)
Sidste weekend er nok den mest skønne weekend jeg har haft i år - var på "tøse weekend", hvor der ikke blev lavet andet end det man lige havde lyst til. Kirsten havde taget maskinen med og se lige hvad der blev produceret - et meget personligt etui til min nye telefon så skærmen ikke bliver ridset - Tusind Tak Kirsten, det bliver brugt hver dag.

3 kommentarer:

  1. Sikken en lækker gave og det etui er jo lige i øjet. Tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen. En dejlig gave, du har fået - det er altid sjovt med noget nyt legetøj ;o)
    Kh Karen

    SvarSlet
  3. Hejsa - Tillykke med dagen :-) jeg håber i havde en skøn weekend, det var super hyggeligt at i kikkede ind til mig - tak for besøget, hils ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min