tirsdag den 16. august 2011

Hættetrøje m/lynlås!

Jeg sad og syede i weekenden.. havde ingen lynlås i den str. jeg skulle bruge, så jeg kunne ikke få trøjen færdig. Så ind på nettet, finde kortet frem, og så finde en online butik, så blev der eller købt lynlåse i forskellige str. og farver, for når man skal betale porto, så er det bare med at få fyldt op.

Pakken lå klar da jeg kom hjem fra arbejde, maden var næsten klar, så jeg smuttede til symaskinen og fik lige færdig monteret trøjen.


Jeg strikker stadig, på noget til mig selv.. men blev lige nød til at trævle 150 g strikket garn op, idet at jeg havde samlet for mange masker op.. så det trækker lidt ud, inden dette projekt er færdig.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet så fin. Synes stoffet virkelig kommer til sin ret.

    Hvilken model er det?

    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Pernille, det er igen et Ottobre blad som står for modellen. Mener at det er i nr. 2 2011 - model nr. 7

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min