lørdag den 31. december 2011

Ny tunika til nytår!

Årets sidste dag er begyndt, inden vi skriver 2012.

Hvor blev år 2011 af, jeg ved det ikke, tiden er simpelhen forsvundet, og hvad er der sket, det kan være svært at huske, måske er det fordi at der ikke er sket det helt store i året. 

Januar - startede med at jeg startede på mit gamle arbjede, efter at have været væk derfra i 2,5 år, mange af de "gamle" drenge er der stadig, så det var som at komme "hjem".
Februar - Tja, der blev jeg igen et år ældre og barnebarnet lige så - så hun er nu snart 2 år.
Marts - Min store dreng blev efterhånden 32 år (uh jeg er ved at blive gammel)
April, Maj - Der sket der ikke det store på matriklen
Juni - Der blev mindste sønnen færdig på Niels Brock, med et flot gennemsnit (godt gået min dreng)
Juli - Der blev selvsamme dreng 20 år - så sommerfeien stod på en tur til København, hvor vi holdte fødselsdag for Jesper, og hyggede med den store og svigerdatteren.
August - Der startede jeg igen efter sommerferien, så den forsvandt  med arbejde.
September - Ud over mandens fødselsdag, så skete der vist ikke så meget
Oktober - Den forsvandt også uden de store problemer
November - Yes, Jesper fik en praktik plads, så nu kan han gøre sin uddannelse færdig, Kenneth og Heller køber hus i Frederiksværk, så når de flytter til April 2012, så bliver vi sikkert inviteret til at give en hånd med.
December - Julen og så nu et nyt år, det er da utroligt at kigge tilbage på dette. Den anden sidste dag i denne mdr. blev brugt på at lave nytårstøjet, for hvorfor skulle jeg lave det før..


Det blev til en tunika, som jeg helt sikkert vil komme til at bruge, også til næste år på arbejde.

Ud over det nævnte i div. mdr. har jeg heldigvis, haft en masse kreative oplevelser, i samværd med skønne kvinder med samme intresse, det har været et fantastisk år med hensyn til dette.

Mine mål for år 2012:
- Ikke købe mindre garn, end i år, gerne meget mere :)
- Ikke købe mindre stof, end i år, det isollere jo så dejligt.
- Være mindst lige så kreativ som i år, gerne mere hvis tiden tillader det.
- Hygge mig med kreative mennesker, mindst 1 gang om mdr. - håber alle har tid til det
-  Få ryddet op i strikkekurven, for det når jeg ikke i år
- Sidst men ikke mindst - huske at slappe af, ikke stresse.

Til alle jer som har læst med i dette år, øsnker jeg et rigtigt godt Nytår, og håber vi ses i 2012.

5 kommentarer:

  1. Selvfølgelig ses vi i det nye år, vi har jo en aftale om at tømme videbæk for stof til påske.
    Men tro mig så længe går der ikke inden sy abstinenserne kalder igen. Kjolen du klippede blev rigtig flot.
    Så godt nytår til dig og dine med håbet om mange kreative timer sammen i det nye år også

    SvarSlet
  2. du ønskes også et rigtig godt nytår, sikke en god måde lige at gøre status over året der gik..

    sikke en fin tunika, jeg har ikke fået lavet mig nogen nytårskjole, så må grave et eller andet frem i skabet...

    SvarSlet
  3. super flot tunika, du bliver flot nytårsaften. godt nytår til dig og dine.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Rigtig godt nytår Erna, sikke dejlige mål for 2012 :)
    Håber det lykkedes at ses i det nye år, savner nu jer glade piger fra Hobbynettet, men det er jo min egen skyld, tilbud/muligheder har ikke manglet.
    Hav det rigtig godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  5. Takker, for kommentar, det er som altid skønt, når disse læses

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min