tirsdag den 10. juli 2012

Sommerferie!

Tja, man skulle godt nok ikke tro at det er sommerferien der bliver afholdt, det minder mere om efterårsferie. Men skidt, man skal jo ikke klager over vejret.. kan jo bare tage det rigtige tøj på, og ellers se optimistisk på det.
Vejret har jo en fordel, at jeg ikke skal ærgrer mig over at jeg heller ikke i år fik figuren trimmet til bikinivejret... så mon ikke det nås til næste år, eller skal jeg bare satse på at det ikke bliver bikini vejr!

Et andet plus ved vejret er at man ikke skal slide sig selv op i haven samt at man har en masse kreative projekter igang, som forhåbentligt bliver færdige inden ferien er slut.

Idag fik jeg lige monteret en trøje mere:



Model: Ja den er selvkomponeret
Garn: Samarkand - silke/uld
Pind: 3 mm
Str.: 2 år
Forbrug: ca 75 g

Mon ikke der også kommer noget fra symaskinen en af dagene...

Til jer der endnu ikke har ferie.. nyd at i helt sikkert får bedre vejr senere på sommeren, og til jer der har ferie nu - husk at nyd den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min