søndag den 24. august 2014

Hvad der sker en søndag!

I dag skal manden til golf - denne gang i Middelfart sammen med nogle arbejdskollegaer, han skulle allerede af sted herfra kl. 6:30, jeg stod op og fik morgenkaffen sammen med ham, for derved ville dagen jo blive rigtig lang...

De første par timer, gik hurtigt.. nettet tog sin tid, derefter skulle der lige sys en spencer til en lille pige.

Men inden denne var færdig, måtte der jo lige snakkes med drengene ang. mandens fødselsdag i næste mdr.

Ok.. havde ikke troet det skulle være maraton snak, men tiden rendte 1 time med den lille, og dernæst var det den stores tur. Så da mit øre var godt varmt, ja så skulle der lige laves det sidste på spenceren, den kom til at se sådanne ud.


Den er syet af rester, og da jeg ikke kunne finde noget hvidt stof til at sætte i bærestykket, så fandt jeg en rest i pink, mon ikke den gå an til en lille pige str. 80.

Nu vil jeg se hvad resten af dagen skal bruges på, for et er sikkert den skal nydes.

2 kommentarer:

  1. Sikke meget du har nået. Håber også at du fik nydt resten. Mon ikke ;-)

    SvarSlet
  2. Det skulle du da have sagt, så kunne jeg da have passet dig imens ;)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min