søndag den 4. august 2013

Body!

Så er der næsten igen forsvundet  en weekend. Ville ellers ud og hygge i haven, men klægerne var i bide humør dermed trak jeg ind og hvad skulle man så lave.

Huset kunne godt trænge til en kærlig hånd... men for ikke at give mig i krig med dette, så fandt jeg på at gribe stof, saks m.m. da jeg skal sende en pakke til øen i morgen mandag.

Da man jo skal betale en formue hos Post Danmark pakker, så kan jeg jo ligeså godt fylde den med en masse.

Jeg fik lige lavet en body mere af det stof som blev købt i sidste uge. Modellen er en anden end sidst samt at den er et nr. større.

Resultatet er Ok tilfreds med, halsen kunne være bedre men jeg håber at det retter sig i vask og hvis ikke, så ved jeg hvad jeg har lavet forkert til næste gang.


Det strik som jeg skyllede op igår er knap tør, har nemlig ikke hængt det ud i solen, men derimod i udestuen, men når der ikke er en vind som puster så tager det desværre tid  at tørre.

Men det løber jo ingen steder... så det må blive i løbet af ugen at det kommer på.

Hvad denne uge byder på, ja.. der er jo arbejdet som tager en del tid og så der jo altid en strikkeaften på onsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min