tirsdag den 6. august 2013

Knap færdig!


Endnu et projekt er næsten færdig... dvs. at det mangler lige at blive helt tørt, så det er kommet op på badeværelses gulvet for at få restfugtigheden væk.

Den har været færdig længe, men nu er jeg jo ikke den der får hesten sadlet hver dag så monteringen har manglet. Men endnu engang fandt jeg synålen frem og fik lige hæftet ender og skyllet den op.

Denne gang er det blevet til en kjole/tunika til en lille pige på en kold dag når denne kommer engang.


Den er strikket nedefra og op, bare for at gøre det omvendt.

 
Modelen: Er fra et hæfte som var i bogreolen.
Garn: Blachhill uld eller Supersoft , kan simpelthen ikke huske det
Pind: 3 mm
Forbrug: 200 g
Str.: 4-5 år - selv om den ser større ud når den ligger på gulvet.
 
 
Tro den finder et nyt hjem inden længe, der kommer en lille pige forbi inden længe.
 


3 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn, sikke et smukt bærestykke

    SvarSlet
  2. Øh, nå dét er du ikke? Jeg synes da godt nok, at der ryger så meget af pindene her, at du må sidde i sadlen hele tiden;-)

    Fine trøjer :-)

    SvarSlet
  3. Hold op den er sød. Ih altså.
    Og jeg tænker også noget med den der hest og saddel, måske får du bare aldrig sadlen af så?!?
    Smil fra Liv

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min