søndag den 18. august 2013

Det var den weekend!

Jeg synes at tiden render fra mig, 1.2.3... så er der lige smuttet en uge på arbejdspladsen og weekenden er væk i løbet af 0,5. Er det mon bare mig, som synes at tiden bare render hurtigt.

Lørdag startede med en tur til Ny Højen, for at hente mit rævestof hjem og aflevere en masse knapper pga. stor indkøb i England. Da disse var delt, gik turen hjem af igen for der skulle lige handles og dette kunne jo lige så godt foregå i Storcenteret i Kolding, men der var en masse af andre som havde fået samme ide.. så det var bare hurtigt ind, fylde kurven og så ud igen.

Idag søndag kom noget af det ny hentet stof under saksen, for den lille "Ræv" skal jo have en ny body af rævestoffet, som var indkøbt Kirsten da hun var på tur i Videbæk.. til den utrolige pris af 59,- kr/meter (lige en pris til mit Jyde hjerte). Særligt når jeg har set det selvsamme i Haderslev til 119,- kr/meter.

Her er så resultatet af dagens arbejde:

Desværre var der ikke lige 3 brune sytråd til coveren, så det blev hvid i stedet.

Der er også strikket hele uge og i weekenden, men jeg mangler lige lidt før det færdige resultat er helt klar - men mon ikke det bliver klar til næste weekend, jeg vil mene det hvis ikke lige jobbet igen tager energien.

Kan i ha' en skøn uge uden stress og jag.





 

7 kommentarer:

  1. Det ser da rigtig godt ud med sådan en Body, glæder mig til at se hvad du nu har på pindende :-))

    SvarSlet
  2. Stoffet lå jo og kaldte pådrog, så det var da så oplagt. Og nu har jeg jo set et billede af den skønne " ræv" så den er jeg sikker på han sagtens kan bruge.

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin body; jeg er helt vild med stoffet

    SvarSlet
  4. sikken en sød body synes du er så god til at få syningerne rigtig pæne på kanterne især...

    Her er det kun weekenden der flyver afsted.. Arbejdsugen snegler sig af sted i sneglefart og truer med ingen ende at tage, men alligevel bliver det pludselig fredag og så er det nyde og hyggetid....

    SvarSlet
  5. Hvor er den altså fin - dén ræv! : )
    Også rigtig god og stressfri uge til dig.

    SvarSlet
  6. Og din oversætter virker fint nu, godt vi fik det dannet ;) god arbejdsuge.

    SvarSlet
  7. Ih, hvor er det en fin bodystocking!!

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min