søndag den 11. august 2013

Ræven er løs!

Som i måske har bemærket, så strikker jeg en hel del. Men som regel bliver mine modeller vist uden indhold.

Mange af det som kommer af pindene, bliver givet væk. Mine børn skal jo næsten altid bruge en barselsgave til en af deres venner eller lign.

For lang tid siden strikkede jeg en sweater med rævehoveder til "Ræven" en skøn lille dreng, som er nevø til min søn og svigerdatter.

Da den ankom hos svigerdatterens søster i går, så var det jo meget heldigt at han skulle passes i Frederiksværk, og vejret er sådan at man godt kan have en sweater på når man skal på legepladsen.

Det blev lige til et billede af den skønne unge som rigtigt nyder dagen, hos moster og onkel.


Så nu ved jeg at den passer..

Ha' en skøn søndag - jeg må hellere hjælpe manden med at få hækken klippet........

7 kommentarer:

  1. Han er da vildt bedårende i den trøje - og så har han det mest pragtfulde gavtyve blik i øjnene - fuld af spilopper. Hvad garn har du brugt?
    Kh Karen

    SvarSlet
  2. Den trøje er da bare helt perfekt til en fræk dreng

    SvarSlet
  3. Super glæder mig til at du får syet af rævestofet

    SvarSlet
  4. Det er godt nok en sød model. Jeg elsker at rævene har den rigtige farve, den er simpelthen så fin og passer perfekt på modellen

    SvarSlet
  5. Karen,Tak skal du ha', den er strikket i 1 tråd uld/bomuld og 1 tråd alpaca... utrolig blød.

    Kirsten, for at jeg kan få syet af rævestoffet, så kræver det en tur til Højen.

    Britt og Lydert, Tak skal i ha', jeg var virkelig heldig med at finde lige den rigtige orange/brun til at lave ræve af, og den faldt i god jord hos "rævemor"

    SvarSlet
  6. Den ser jo bare fantastisk ud på ham :-))

    SvarSlet
  7. sikken em lækker ræv med en sød trøje

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min