lørdag den 3. august 2013

Hverdagen er igang!

Efter 3 ugers ferie, begyndte hverdagen i mandags, og jeg er først blevet mig selv igen her lørdag.
Det var virkelig hårdt at komme igang igen, for der er jo ingen som har lavet mit arbejde. Ikke nok med at der lå en masse, så var vejret bare ikke som jeg gerne vil ha' det - dvs. max 24 grader. Det kontor jeg har de typiske problemer som så mange andre, det er koldt om vinteren men mega varmt om sommeren.
Igår var virkelig slem, sad og svedte, da jeg skulle hjem - tja.. der viste bilen 34 grader selv om dørene havde stået åben og bilen holdte i skyggen. Vel hjemme så var det bare at gå inddørs i kulden 24 grader i modspil til 32 grader uden for.
Dagen idag var der lige lidt tid lidt kreativt, jeg havde fået klippet nogle shorts som gave men de var ikke blevet syet sammen, så for at kunne få gaven sendt af sted mandag , ja op på loftet og sy.
 
Da der ikke var stof nok til at lave en løbegang så valgte jeg at der skulle en bred rib på, resultatet er jeg faktisk godt tilfreds med - kunne godt finde på at lave nogle igen en anden gang.
 
Shorts til rævenUd over at der er sy blev der også lige tid til at skylle nogle sweater op, men de er ikke tørre endnu så dem får i på et andet tidspunkt.
God weekend med ikke for mange varmegrader.


2 kommentarer:

  1. Pyha, det lyder som en rigtig hård 1. uge efter ferien. Håber den næste bliver bedre.
    Og sikke et par fine shorts. En masse lækre detaljer og skønne farver. Er sikker på at de bliver godt modtaget.
    God weekend.
    /Liv

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min