søndag den 28. oktober 2007

Tiden render hurtigt!

Som overskriften siger - så render tiden hurtigt. Jeg har lidt svært ved at kunne følge med på bloggen - men vil nu indhente det forsømte.

Denne weekend har faktisk været temmelig hektisk, hvor programmet har set ud som flg.:

Fredage: Efter arbejde - tog jeg til Håndarbjedsmesse i Fredericia. Det var faktisk en ok messe, med masser af mennesker og megen inspiration til hvad man alt kunne lave. Jeg kom dog hjem uden at have købt noget.

Lørdag: Var jeg til lagersalg hos BC garn i Kolding. Travede rundt i den store hal med masser af garn. Mødet en masse dejlige strikkepiger som jeg kender - fra diverse forums. Nogle kom fra Sjælland, nogle fra Nordjylland. Efter endt garn shopping - var vi nogle stykker der havde aftalt at tage på cafe, for at få strikket et par pinde, snakke garn o. lign. Derefter var det hjem for at deltage i en 50 års fødselsdag.

Søndag: Ja - idag har den bare stået på INGENTING - udover strik.

Men hvad har jeg ellers lavet af strikke realiseret siden sidst.
En kjole med rundt bærestykke, det er måske lige lovlig tidligt at tænke på sommertøjet.. men som tiden render - ja så må man hellere lave det nu, for så er jeg sikker på at jeg når det.


Kjolen er strikke i bomuldsgarn - og er hurtigt lavet. Kunne ligeså godt have være strikket i uldgarn så den kunne bruges her i vinter med en lille bluse under.

3 kommentarer:

  1. Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

    SvarSlet
  2. Den er da noget så yndig ;-))) og tak for tippet med gepard trøjen.Er ikke nået langt har lagt den væk --NETOP på grund af fejl i opskriften
    KH
    Helle

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min