tirsdag den 3. august 2010

Ferie.. hvor man bliver fristet!

Nu da indbrudstyven ikke havde fået fat i "ferie/legekassen" - så skulle der jo lige shoppes.

Første stop på turen rundt i Midtjylland - var hos en stof pusher, og hvilken en af slagsen - jeg har faktisk ikke fundet i Sønderjylland der har samme størrelse.

Deres udvalg var stort - ikke kun 1 eller 1 farve af en slags stof - og billigt var det også. Man kunne ned i hjørnet af butikken finde utallige ruller med stof fra 20 kr/m - alle stofrester var -50% pga. udsalg - resten af butikken var næsten til 3 meter 100,- kr. Ikke at det var noget overskud fra de sidste 50 år - men stof fra i år.

Så det blev til en pose - til ca. 12 projekter (burde kunne række til et stykke tid), og hvis ikke så er det ikke sidste gang jeg finder der op.

Derefter skulle der jo lige handles lidt garn - for jeg fik ikke nok med hjemme fra. Det blev til en tur til Grønhøj garn - og der blev indkøbt til 2 projekter, der skal strikkes 2 små tæpper - er nemlig blevet træt af altid at strikke "hele kongeriget".



Derfra gik turen for Stof og Stil i Herning - hvor pålidelige kilder havde sagt at det er hos dem man køber tilbehør til syning - og det kan jeg jo kun give dem ret i.

I dag tirsdag var der så dem hjemmedag - manden skulle en tur på golfbanen og jeg skulle hygge mig med strikkepindene. Da han så kom hjem - tog jeg bilen og var lige forbi Trind Mohair, hvor sarte sjæle kan blive fristet - men nu er jeg jo temlig hårhudet så der kom ikke noget med hjem, ud over en god oplevelse.

2 kommentarer:

  1. uh det godt ud - det bliver spændende at se projekterne.
    God ferie resten af tiden, håber solen hører efter.............

    SvarSlet
  2. Jamen sådan noget da du da ikke skrive uden at fortælle, hvor du købte alt det billige stof! :)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min