lørdag den 22. januar 2011

Rigtige kvinder tager backup!

Min Pc'er opførte sig mærkeligt onsdags aften... lige pludselig "dansede" skærmen for mig - ups.

Så der måtte hellere laves en backup men da der ingen ekstern harddisk var i huset, måtte der jo indkøbes en. Efter at have "studere priser" m.m., fandt jeg ud af jeg måtte en tur i Bilka og det nærmeste er jo Kolding - hvor er det utroligt at man bliver nød til at handle i Kolding, når også Stofbutikken på Låsbybanke havde det sidste ophørsudsalg - 50-70% .

Min bil "kan" kun finde vej via hendes adresse, og ikke nok med det så var der jo også udslag hos Ulddamen (ligger jo lige rundt om hjørnet), og når man alligevel skal betale for at parkere, så er det jo bare at udnytte hele p-afgiften :).

Der blev lavet lidt indkøb i stofbutikken:


1 meter rib, Træknapper til strikketøjet, og festlige knapper til børnetøjet (ca. 60 stk) - 2 meter bånd.



1 meter til nattøj/natkjole til Silla - 1 meter bomuld til buskedragt til Silla.



2 mønstre - det ene er den buksedragt til Silla.

Så var jeg jo lige forbi Ulddamen - det blev til 250 g (ialt) til en bestilt barselsgave til drenge, hvilket ikke er på lager.

Total stof og garn - ca. 350,- , så hvad der blev sparet på en harddisk, blev brugt på kreative ting.

Og nu vil jeg blive færdig til en tur i byen med Christel Seyfarth - en god måde at holde fridag på.

God weekend til alle.










2 kommentarer:

  1. Tænk, hvad der kan komme ud af en "træt" pc ;-)

    SvarSlet
  2. åh ja det ser jo rigtig spændende ud, skam jeg har en extern ;D

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min