søndag den 25. marts 2012

Ren afslapning!

Så er der igen forsvundet en weekend, men denne gang stod den i afslapningen tegn (efter sidste weekend med messe var den også fortjent).
Fredag efter en lang arbejdsdag, satte jeg kursen mod Kegnæs på den sydligste del af Als, var nemlig inviterret i sommerhus hele weekend til hygge og strik, det var lige hvad jeg trængte til.

Vejret kunne have været bedre lørdag, for der var der ikke meget udetid, pga. der var en vind som drillede, men må nok sige at der blev taget revanche idag søndag, som ses på billedet.


Desværre kan man ikke se hvad det var jeg prøvede at fange med telefonkameraet, jeg så noget jeg aldrig har set før - på bakken var der store grågæs som gik og larmede, og pludselig kom der en råbuk som begyndte at jage dem af marken, det var virkelig en oplevelse at se dette, for det har jeg aldrig set før.

Men udover det, blev der strikket igennem, rå hygget... sådanne weekender skulle man have nogle flere af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min