onsdag den 28. marts 2012

Wilmas vinter!

Da jeg var til messe i Middelfart, var jeg heldig at der var en som gerne ville ha' en pige kjole. Hun skulle selv vælge farverne til den -  og jeg må sige at de klær hinanden godt.


Her ses farverne lidt bedre sammen - så nu må vi håbe at modtageren kan passe den.



Model: Wilmas vinter - af Dorte Steen Nielsen
Garn: Super Soft fra Garngaragen
Pind: 3 mm
Str.: 2-3 år
Forbrug 100 g ialt

Dette var også noget af weekendens produktion, og der er mere undervejs - men det kræver lige lidt mere strikketid.




1 kommentar:

  1. Den er da simpelthen for skøn, glæder mig så meget til den i virkeligheden :-) Så endnu en gang tusind tusind tak du herlige kvinde.
    Mvh Tina

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min