onsdag den 23. maj 2012

Sol kom bare an!

Nu har jeg efterhånden haft kørerkort i rigtig mange år, og har også haft bil i næsten ligeså mange år.Bilerne har altid haft nogle år på bagen, inden de kom til mig.

Den første var en Fiat 127 - den blev ædt op af rust, så kom der endnu en gammel bil til en Fiesta den var da trods alt 2 år nyere end Fiaten. Da den ikke kunne mere tja.. så kom der endnu en, men pga. huskøb så var der ikke meget at gøre godt med, så kvaliteten var der efter.

Men lige pludselig - så steg jeg i ... en Corsa, den var altså sej dengang :), den fik jo desværre problemer med rusten. Så der skulle investeret i en bil igen..igen...igen, den gang faldt valget på en Yaris og endelig en disel (kører rigtig mange km. hver dag - min 106) men uden komfor dvs. den havde 4 hjul et rat og kørte rigtigt godt.

Men se lige hvad jeg har hentet idag:

En hel ny bil... det har jeg aldrig haft før, ikke nok med så har den simpelhen al komfor hvad man kan ønske sig.. aircondition (skønt med det vejr vi har pt. og når det så bliver vinter engang om rigtig lang tid, ja så kan jeg også få måsen varmen undervejs hjem.

ENDELIG er jeg bedre kørende end manden (har har jo også altid haft ca. 5-10 km på arbejde) - så spørg mig lige om jeg glæder mig til turen til arbejde i morgen.

3 kommentarer:

  1. sikken en lækker vogn den skal du nok blive glad for der er altså ikke noget som en ny og lækker bil :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min