søndag den 11. november 2012

Barnedåb!

Dagen idag har stået på barnedåb.

Min nevøs "lille" dreng - som blev født i januar skulle efterhånden døbes. Det blev så idag, hvor vi skulle være i kirken kl. 10 - med efterfølgende middag.

Det var ikke en barnedåb, som jeg og sikkert mange har holdt for ca. 20 år siden, nix... ikke kun den nærmeste familie - men familie, venner m.m - så vi var mange.

Da Frederik - som drengen hedder - jo er en stor krabat på efterhånden 13 kg og både far og mor arbejder i tøjbrachen - ja så skulle han da absolut ikke i en kjole - og som de sagde det var jo hans fest - så han ankom i smoking med svalehale, skæft.. og helt ærligt jeg synes det klær ham.



Eller hvad mener i!

Nu vil jeg smække benene op - og bare slappe af inden der kommer Forbrydelsen i tv, sammen med et strikketøj.

Ha' en god uge.




3 kommentarer:

  1. Sådan drenge går da ikke med kjoler og han er da bare for lækker i sit smukke tøj :-)
    mine havde heller ikke kjole på for de var 9 måneder inden vi fik overskud til at holde barnedåb for sådanne to rødder :-)

    SvarSlet
  2. Det er godt nok et stort dåbsbarn, men skøn det er han

    SvarSlet
  3. Hvor er han fin i sit "mandetøj". Personligt synes jeg det er underordnet hvilken outfit børnene har på den dag. Det må være op til den enkelte. Hovedsagen er at de bliver døbt ;o)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min