lørdag den 30. marts 2013

Det er længe siden!

Påskeferien er næsten færdig, og pt. står den på influenza, ikke den dødlige som mænd får, men en af den slags som ikke ved om den vil bryde rigtigt ud eller om den bare skal ligge og småhygge sig i min krop. Men mon ikke den forsvinder af sig selv, den kom jo også uden at være inviteret til påskeferie.

Men heldigvis så betyder dette at den står på hjemmehygge, dermed fik jeg endelig skyllet en sweater op der var færdig.


Modellen: Er fra et hæfte som jeg fandt i reolen
Pinde: 2½ og 3 mm
Garn: Supersoft
Forbrug: ca 75 g
Str.: 4 år

Den er mærket til Silla, for hun mangler helt sikkert en ny, men tror den er lidt for stor så mon ikke hun kan passe den til efteråret.

 

5 kommentarer:

  1. Sikke en lækker sweater!
    Rigtig god bedring - håberinfluenzaen hurtigt går i sig selv.

    SvarSlet
  2. Hvor er det en lækker sweater, sikke skønne farver.
    God bedring

    SvarSlet
  3. Sådan en influenza startede jeg også påsken med, men nu er den ved at være på retur. Hvor er den trøje fin er helt vild med borten nederst på ærme og trøje. God bedring.

    SvarSlet
  4. Hvor er den flot :-) god bedring.
    Majbritt

    SvarSlet
  5. God bedring.
    Her er det først idag der er ved at vende krudt i Måsen tilbage til Christian,så det kan være det er hans feber du har overtaget.

    Gd påske til dig, Henry og unger

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min