mandag den 18. marts 2013

Nu gider jeg ikke mere!

Så er arbejdsdagen overstået, det var dejligt nemt at komme på arbejde i morges for jeg kørte jo fra sneen på Vestkysten.
Fik lavet løn - så nu er der fred indtil næste gang.

Det har sneet næsten hele dage i Haderslev og blæst en halv pelikan, lastbiler, alm. biler havde svært ved at komme op af bakken lige uden for vinduet så det gav da lidt sjov i hverdagen.

Da jeg var færdig med det mest nødvendig, besluttede jeg at kører tidligt hjem. Havde hørt at motorvejen var spærret mellem af kørsel Vojens og Skovby - så besluttede at kører med hovedvejen.

Da jeg kom til Marstrup - gik trafikken i stå, der var lastbiler som ikke kunne komme op af bakken ved Skovby - ok... så ind over Marstrup, snedriver men i moderat størrelse, og sneploven havde lige været i modsatte side så den kunne da bruges.

I Vedsted overvejede om jeg skulle køre til Over Jerstal og tage hovedveje - men enden blev at jeg kørte efter Skovby, en lille vej som løber langs motorvejen - ingen problem det første stykke - men så kom der snedriver, kom dog igennem, men havde det været 1 time senere så var jeg sikkert blevet sidende i en af dem.

Ud på hovedvejen også gik det hjem, da jeg kom til rundkørslen som gør efter Over Jerstal, ja der var vejen lukket derind efter - har hørt at der sad en lastbil fast i rundkørslen, så jeg har vist været heldig at jeg tog den lille vej.

Hjemme - tja, så kan man starte med at rydde foran garagen, så bilerne kan komme ind.

Så min konklusion på dagen er - Haderslev er lukket pt.


Så helt ærligt - nu gider jeg bare IKKE sne mere - jeg vil ha'

 

3 kommentarer:

  1. Ja vi har været heldige og har endnu ikke fået noget som helst sne :-)
    Men det stormer da godt nok en halv pelikan....

    Jeg vil altså også gerne have noget forår nu :-)

    SvarSlet
  2. Hold nu op en værre tur du har haft hjemad! : )
    - godt det lykkedes dig. Jeg hepper også på forårsolen.

    SvarSlet
  3. Ja nu må resten godt fise af.
    Jeh har altid en børne sneskovl i bilen, den kan ligge i bagagerummet hele vinteren og den har hjulpet mig hjem adskillige gange.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min