torsdag den 18. april 2013

Sidder og venter på energi!

Som nævnt i mit sidste indlæg, har jeg et mål at få mit uvasket garn haspet, så det kan vaskes inden der skal strikkes af det.

Må tilstå, at det går fremad, jeg når mine 100 g pr/dag. Resultatet af de vasket fed, er bare så skøn en oplevelse, at det får mig til at forsætte mit projekt.

Jeg kan nemlig se fordelen ved at gøre arbejdet, man får lugten af spindolie ud, det bliver så utroligt lækkert at gramse på - at når jeg endelig får tid til at strikke af det, så må det blive en drøm..

Lige nu samler jeg mod på at gå igang med 500 g - det er nogle meter der skal haspes, men skidt så holder garnet længere... som manden min siger.

Her der den cone som skal haspes de næste par dage.


Forsat god torsdag.. for her blæser det en halv pelikan¨.
 

1 kommentar:

  1. Det skal nok blive lækkert.
    Her har det blæst en hel pelikan.;)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min