søndag den 16. juni 2013

Så blev der lige brugt en lama!

Weekenden synger igen på sidste vers, lørdagen blev tilbragt i slowmotion idet at fredag skulle vi til fest.
Kan mærke at jeg er ikke er 18 år mere, idet at en fest tager ca. 1 døgn at komme over, før kunne det klares med 2 timer nattesøvn.

Så jeg vil nok sige at vejret har med være os denne weekend, for det har da indbudt til indendørs hygge med total afslapning dvs. lave så lidt som muligt.

Men jeg har fået min lama færdig, det er da noget skønt garn at strikke af, og det er helt sikkert ikke sidste gang der skal strikkes af det.

Model: Drengesweater med lus - af Strikkebogen.
Pind: 4,5 og 5 mm
Garn: Lamauld fra Strikkebogen
Str. 5 år
Forbrug:3 brun og 2 råhvid.

Det er endelig en model, som har forhøjet rækker bagpå, for dem er der ikke mange af idet at de fleste bare stopper samme sted både foran og bagpå.

Så mon ikke den vil blive lavet endnu engang til lille manden.

I morgen er det atter arbejdsdag og dermed det som følger. Det bedste er at sønnen kommer hjem onsdag - så skal der lige findes en lynlås og dermed endnu et projekt der er helt færdig.

 

6 kommentarer:

  1. ej, den er bare blevet læææækker!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Hvor har du fået lavet mange fine projekter siden jeg var her forbi sidst :-) Det er en utrolig sød trøje og den lamauld virker også temmelig fristende ;-)

    SvarSlet
  3. Ihhh, hvor ser den blød og lækker ud - heldige lille dreng!
    Kh Karen

    SvarSlet
  4. Hvor er den altså bare sød den trøje :-)og ser lækker ud, bare man kunne gramse igennem pcen...

    SvarSlet
  5. Tak skal i ha' - jeg kunne godt fristes til at strikke noget til mig selv i det garn... mon ikke det kunne blive til vinter, for det er lækkert, og burde kunne vaskes i maskinen.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min