torsdag den 20. juni 2013

Så er ræven skudt!

Denne her skal helt sikkert ikke bruges i disse dage, for så man da hedeslag. Det skønne vejr må da gerne forsætte over weekenden, men som så mange tider før så forsvinder det til gengæld for regn iflg. div. vejrudsigter - men som den optimist jeg er så håber jeg at de tager fejl.

Men selv om det er skønt vejr, så skal der jo lige laves lidt kreativt når man alligevel nyder udelivet og kigger på manden der klipper græs.

Så  nu har jeg fået ræven skudt af pindene, og ender er hæftet mangler lige at få den skyllet op så den kan blive sendt til modtagere på  Sjælland.
Farven er ikke så orange som billedet viser, men synes faktisk at den rammer den ræverød rigtigt.


Model: Ja - ideen har jeg set ude i verden, men da der ikke var en opskrift så måtte jeg selv igang .
Pind: 3½ og 4 mm
Garn: Cost uld/bomuld og Alpaca - strikket med 1 tråd af hver - det bliver utroligt skønt.
Forbrug: 50 g af hver farve og kvalitet.
Str.: ca. 2-3 år

Så nu er det bare at få den sendt, for at se om den passer en lille ræv.





8 kommentarer:

  1. Hvor er den altså fin, jeg får helt lyst til hønsestrik med hele bondegården :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den altså bare sød er sikker på at ræven bliver skøn i den :-)

    SvarSlet
  3. ;) sjovt ræven stadig er en ræv. Sød bluse du har fået dannet.

    SvarSlet
  4. www.strikvaerket.blogspot.com21. juni 2013 kl. 10.18

    Hvor er den fin:)

    SvarSlet
  5. Den er bare blevet så utrolig god :-)

    SvarSlet
  6. Den er bare blevet så utrolig god :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min