fredag den 6. september 2013

Det tegner til en skøn weekend!

Weekend... og det tegner til at blive en af de rigtig gode.

Der er ankommet pakker - og hvilken.

Den første indeholder, garn og opskrift, til en teststrikning for www.englegarn.dk det er en sømandssweater, som skal med på messe, så den kommer på pinden med det samme.

Den næste pakke, uhhhhhhhh... den er skøn - en af de gaver fra mig til mig.

Jeg har lige fået de KnitPro Karbonz - i de store størrelser, for de små havde jeg allerede købt da de udkom, og var straks forelsket.

Jeg valgte at købe dem hos: www.butikvedhøjen.dk hurtig ekspedition, skøn service så hvad mere kan man forlange.

Min undskyldning til at købe pinde, må være at mine de gamle efterhånden har strikket rigtig mange km uld op og dermed mener jeg at de har fortjent at komme på pension og få en skøn alderdom.

Nu har jeg jo været rigtig heldig med min mand, så mon ikke han laver aftensmad så jeg bare kan hygge mig med garn og pinde i aften... det tror jeg helt bestemt.

Så ha' en skøn fredag og evt. resten af weekenden - jeg skal se om de nye pinde kan turbo strikke.


 

3 kommentarer:

  1. Ih altså hvor du kan. Rigtig rigtig god weekend. Tænker at du allerede stor-nyder den : )

    SvarSlet
  2. Der er nu ikke noget skønnere end lækkert udstyr, også når det gælder strikketøjet

    SvarSlet
  3. Liv.. den er nydt.

    Lydert.. ja man skal da aldrig gå ned på udstyr.

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min