søndag den 1. september 2013

Efterår!

Efteråret er på vej eller!

Idag føles det sådan, blæst og regn. Men iflg. vejrudsigten, så vender det skønne vejr tilbage tirsdag.

Jeg har ikke nået de projekter jeg satte mig for i weekenden, men skidt de render helt sikkert ingen steder, og så må jeg jo bare bruge næste weekend dobbelt.

Jeg er ellers lige lidt "mopset" - for det projekt jeg har gang i, er der ikke helt garn nok til at få den str. som jeg skal bruge, så str. bliver reduceret til en str. M man må jo være kreativ ik'.

Men jeg har fået en islænder færdig, billedet blev taget da solen var fremme igår. Men tiden til at få det smidt på bloggen var der først idag.


Model: Som sædvanlig - bare kreativt.
Garn: Lager varer (så den er gratis) - men ved at det er uld
Forbrug: 5 lys og 2 mørk
Pind: 3½ og 4 mm
Str.: 5 år

Den er ikke lavet til nogen bestemt, men det var lige det jeg havde lyst til at strikke.

Hvad byder den nye uge så på, måske en medalje til min mand for den har han fortjent idet at han nu har været gift med i 19 år den 2.
Ud over dette har manden fødselsdag d. 4 - så der skal findes på en gave til manden som har alt, idet han har mig :).
Ud over dette er der jo lige alle de andre "normale ting" , så tror ikke jeg kommer til at kede mig, men det gør jeg aldrig.
 

6 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, islænderen, mon ikke der dukkerten 5årig op som lige passer til den.

    SvarSlet
  2. Først tillykke med bryllupsdagen og også med manden...

    Og ja det har da rigtig været efterår idag...
    Ærgeligt så hurtigt de weekender går... synes at vi skulle til at ændre det lidt nu har vi så mange år kun holdt weekend lørdag søndag og arbejdet alle de andre dage... Så vi skal bytte og arbejde lørdag søndag og holde fri de andre dage... Det må da kun være rimeligt :-)

    SvarSlet
  3. Super lækker trøje!! Håber der kommer en glad ejer på et tidspunkt.
    Tillykke med bryllupsdagen og manden din.
    hilsen
    Karen

    SvarSlet
  4. Tillykke, tillykke, tillykke - med bryllupsdag, mandens fødselsdag og at han har dig!

    Rigtig god kommende uge, må den blive berigende og festlig! : )

    SvarSlet
  5. Tillykke med bryllupsdagen og tillykke med manden... Den er da blevet flot din helt egen islænder :-))

    SvarSlet
  6. Skøn trøje! Håber den får en værdig ejer :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min