lørdag den 4. januar 2014

Für Opa!

En kollega af mig som jeg har kendt i efterhånden i ca. 10 år, kom i for sommeren og fortalte mig at han skulle være Opa (bedstefar) i januar, jeg var helt sikkert den første som fik det at vide. Da han kom på arbejde efter at have holdt fri i weekenden, så var han ikke til at skyde igennem, for hans søn skal også have en lille i januar.

Så når han nu starter med at arbejde i 2014 og evt. allerede er blevet Opa, så fik jeg lige lyst til at lave nogle små babystøvler.


Model: Fri fantasi
Str.: 0-3 mdr.
Garn: Easy Care - Hjertegarn
Pinde: 3 mm
Forbrug: 50 g

Så nu er juleferien forbi og dermed al den ekstra frihed til være kreativ. Men tror også det er godt nok.. mangler at komme igang igen.


 

4 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :-)

    Godt nytår - nu er det snart uge 8 :-) Jeg glæder mig rigtigt meget til en hel weekend med skønne kvinder, lækkert stof og en masse symaskiner :-)

    SvarSlet
  2. Ilm. Ja, tænk uge 8 er lige om hjørnet.. jeg har fundet noget stof til at sy model op i. Der rigeligt til dig også - for vi skal jo først sy en grundmodel som skal tilpasses. Ellers har jeg været ude og kigge/shoppe lidt til 1-2 stk. Mon ikke man skulle have haft ferie bagefter :) - desværre kan jeg ikke få det, for eller havde jeg taget det.
    Vi ses og snakkes ved ang. uge 8

    SvarSlet
  3. Fine små futter til kommende små Opa-babyer :)

    SvarSlet
  4. De er bare super søde! : )

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min