søndag den 31. juli 2011

Feriens sidste projekt!

Så er der 3 ugers brugt ferie billigt til salg... nogle købere??I morgen starter hverdagen igen, med job og hvad der dertil hører, uh tror det bliver hårdt at komme igang.
Hvad er der så blevet af de 3 uger.. tja, ren afslapning, hygge for vejret har jo ikke ligefrem vist sig fra sin bedste side, men skidt så har vi da ikke skulle klage over at det var for varmt.
Et af de sidste projekter som må tælle med under ferie projekter, er en lille hætte vest, der er godt nok klippet bukser også - men det må blive en anden dag, for solen er kommet, så den skal nydes.


Må dog erkende at striber er noget møj... for når det passer det ene sted tja, så er der en der render med dem det andet sted :)


Nu vil jeg ud og nyde solen, for det vare lang tid inden jeg har tid igen (hele 5 dage .. puha) - Nej ikke ment på denne måde, for jeg kan godt lide at gå på arbejde.

1 kommentar:

  1. Hvor er den flot :-D Jeg startede på arbejde for en uge siden - og hold da op, hvor var det hårdt, men egentlig også dejligt at komme i gang igen....når nu det skal være
    Kh Karen

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min