lørdag den 21. januar 2012

Ræven!

Min svigerdatters søster skal have en lille "Ræv", inden for den nærmeste fremtid, efter termin 23.1.12.
De ved at det bliver en dreng, men inden de vidste hvad det blev, fik barnet naven Ræven, men det er jo ikke til at finde noget med en ræv på, så heldigvis kender jeg Kirsten, som er helt fantastisk med en broderimaskine, og spurgte om hun kunne hjælpe mig med at få produceret lidt med en ræv på.
Valget fald på Mikkel - og dygtig som Kirsten er gik hun igang med at stingsætte den, så jeg  kunne producere en meget persoling hætte trøje til Ræven, ud over dette blev der lige lavet en bodystock, for da broderiet var lavet, tager det jo ikke så lang tid.



Her set ræven bedre, og jeg er simpel hen så glad for hjælpen.. Tak Kirsten



Her er så lige billedet af bodyen.. den er bare så god.


Ellers står denne weekend, i rengøring og hygge i morgen sammen med symaskinen og strikketøj.

Ha' en skøn weekend, og husk at nyd den.. for lige pludselig er det for sent.

1 kommentar:

  1. hvor blev det godt, glæder mig til at se sengetøjet også

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min