søndag den 20. januar 2013

Ny model!

De første 2 uger er allerede smuttet. Bloggen er blevet svigtet, men lyset har ikke været med mig. Det er simpelhen for mørkt når jeg kommer hjem, og sidste weekend var det bare ikke lyst nok til at få et ordenligt resultat - så idag har jeg prøvet at finde noget lys.

Det der skulle foreviges var min sidste nye model, hvor opskriften også er skrevet.

Modellen denne gang får dobbelt navn - da det kan variere hvilke farve man laver modellen i.

Da jeg jo troligt prøver at komme igennem kongerækken, så valgte jeg denne gang at den skulle hedde;

Henrik/Margrethe - om det passer til opskriften, ved jeg ikke, ellers modtages der gerne andre forslag.

Der er lavet opskrift i 3 str. 1-2 år, 2-3 år og 4-5 år
Den er strikket i coast - uld/bomuld
Pind: 2½ og 3 mm
Forbrug: 50/100 g i bundfarven - og ca. 25 g af hver af striberne i den blå (dem er 9 forskellige af) , den anden skal man på regne 50 g i 4 farver + bundfarve

5 kommentarer:

  1. Det skal da være vincent og josephine. Alså hvis ikke de er brugt, men ellers var det da oplagt ;) og tak for en skøn weekend

    SvarSlet
  2. Tak skal i ha, Kirsten selv tak for en skøn lørdag - det var tiltrængt. Med hensyn til navnet - så har jeg brugt Tvillingerne... så nu skal jeg til af finde kongerækken frem for at finde på nye navne.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare sød! Noget helt andet og lidt mere råt end flæser og blonder :)Synes de skal hedde Dagmar og Valdemar :-)

    SvarSlet
  4. Birgitte - Dagmar er brugt.. tror næste gang der skal navn på.. så sender jeg de i udbud :)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min