lørdag den 2. februar 2013

Nu er der jo andet end bogstaveleg!

For at det hele ikke skal gå op bogstaver. Har jeg fået taget mig sammen til at få monteret en hættetrøje.

Jeg meldte mig til på en side som - Farmors strikkeklub, for ideer kan man da aldrig få for mange af.

Her er resultatet så:

Strikket hættetrøje




Model:  Farmors strikkeskole
Str.: 1 år
Garn: Fra lager - uden navn
Forbrug: ca 150 g
Pind: 3 og 3½ mm

Som nok ses - så er der en knap med kulør i... det var for at give den lidt liv - samt at der ikke var knapper nok af den anden slags.

Ha' en god lørdag aften og rest weekend.. jeg vil pleje mig selv.




2 kommentarer:

  1. Rigtig sød trøje og fint med din lille detalje

    SvarSlet
  2. Rigtig fin trøje, og en kanon idé med en kontrast knap - det burde jeg i grunden blive dygtigere til selv, i stedet for at blive misundelig over alle i andre ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min