søndag den 17. februar 2013

Quasimodo!

Q - dagens bogstav - det var et af de svær bogstaver.

- Quiz
- Quicksteppe

Men fra første gang jeg så Klokkeren fra Notredame - har jeg faktisk holdt af manden som har det så svært - pga. af hans udsende, og derved bliver udstødt af alle, betragtet som en der nærmest har pest.


Vi mennesker er jo ikke alle ens - og gud hvor er jeg glad for det... jeg elsker at vi er individer, med hver vores egenskaber, det gør vores hverdag så spændende, man møder hele tiden mennesker som kan give dig noget enten på den ene eller anden måde.





2 kommentarer:

  1. Hehe... sjovt statement på Skønheden og Udyret! : )

    SvarSlet
  2. Vidunderligt indlæg, nej vi er ikke alle perfekte efter standard målestokken, og tusind tak for det. Det gør nemlig verden farverig og mere interessant :-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min