lørdag den 26. juli 2014

BM 5 - Jeg kan flyve!

De sidste dage har det jo været ulideligt varmt, til at tænke og lign., har ikke engang haft overskud til at læse blogs.

I Onsdags var det simpelthen så varmt at vi ikke kunne være i huset, have eller andre steder - der kom simpelthen ingen kølige pust.

Så vi blev enig om at tage bilen, kører en tur i Storcentret for at få handlet lidt af det som vi manglede. Bilen har nemlig aircondition og centret helt sikkert ligeså.

Da vi var hjemme igen, kom Tristan (barnebarnet) og hans mor forbi, inden de smuttede havde vi lige fundet et stykke stof til en bluse til ham, så nu kan han flyve.


Torsdag - tog vi igen en tur i bilen for at blive afkølet, målet var denne gang Flensborg, ikke at vi skulle have noget specielt, ud over at blive kølet af.

Flensborg gågade ligger heldigvis sådan at der komme lidt pust fra havnen. På gaden var der en som havde lavet en hund i sand... desværre er der kommet skygger med på billedet, men den var utrolig livagtigt


I dag lørdag kan jeg igen begynde at være kreativ, Touren slutter jo snart og jeg har et projekt som der skal være færdig når de når Paris... men tror helt bestemt at jeg når det for nu kan der strikkes igen.

Ha' en skøn weekend... jeg vil nyde min har heldigvis også ferie i næste uge.

2 kommentarer:

  1. Enig fin lille bluse og flot hund. Melder mig også frivilligt, hvis bilen skal ud at køre ;-)

    SvarSlet

En kommentar gør underværker på en grå dag - TAK - for at du satte kulør på min